Landwirtshafts Simulator 2009

Landwirtshafts Simulator 2009


  • Index
  •  » TRIKI
  •  » Wysokość upraw oraz czas wzrostu

#1 2009-09-02 19:23:13

ToyBro

Administrator

11621180
Call me!
Zarejestrowany: 2009-08-31
Posty: 534
Punktów :   

Wysokość upraw oraz czas wzrostu

Zanim zaczniecie cokolwiek kasować lub zmieniać to zróbcie sobie kopię pliku mapy aby potem nie było płaczu że gra mi nie działa

W pliku mapy "map01.i3d" szukamy linijek zaczynających się od "<FoliageSubLayer name="

wheat - pszenica
rape - rzepak
barley - jęczmień
maize - kukurydza

wheat_windrow oraz barley_windrow - to wartości słomy
wheat_cut_short , rape_cut_short , barley_cut_short oraz maize_cut_short - to wartości tego co zostaje po skoszeniu

Parametry które można zmienić :
height="1" - oznacza wysokość - zmieniając np. na 2 to uprawa będzie wyższa
growthStateTime="900000" - tępo wzrostu - im wyższa wartość tym wolniej rośnie

Offline

 

#2 2009-09-13 15:29:01

KUBAA9

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-09-11
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wysokość upraw oraz czas wzrostu

Zamykam

Offline

 
  • Index
  •  » TRIKI
  •  » Wysokość upraw oraz czas wzrostu

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forummercedarian.pun.pl www.renegaci-wow.pun.pl www.festeboyen.pun.pl www.paganlodz.pun.pl www.komurka.pun.pl